Nahoru

Na co se nejvíce ptáte?

 

Jakým způsobem probíhá spolupráce s Vaší agenturou?

Jakmile od Vás obdržíme objednávku, spojíme se s Vámi telefonicky a upřesníme si Vaše požadavky a přání. V předem domluveném termínu pro Vás Vaše požadavky zajistíme. Po celou dobu naší práce jste pravidelně informováni, jak vše probíhá.

Jak dlouho trvá zajištění chůvy, pečovatelky nebo paní na úklid?

Vždy záleží na našem momentálním vytížení. Jsme schopni vyhovět i do druhého dne. Aby však byl výběr co nejpečlivější a na míru, trvá většinou 1 nebo 2 týdny.

Jakým způsobem prověřujete pracovnice?

Požadujeme čistý výpis z rejstříku trestů, lékařské potvrzení o fyzické a psychické způsobilosti, předložení referencí, složení psychotestů atd. A také máme za sebou 15 let zkušeností s výběrem zaměstnanců.

Jak se řešíte, když paní onemocní?

Pokud si rodina přeje na záskok novou paní, vždy se snažíme okamžitě zajistit odpovídající zástup.

Musíme paní platit, když chceme službu přerušit třeba z důvodu dovolené?

Samozřejmě, že ne. Pouze v případě, že máte paní na plný úvazek, je toto nutné domluvit na počátku spolupráce.

Jak řešíte, když paní na úklid něco poškodí?

Pro všechny tyto případy jsme pojištěni u pojišťovny Generalli.

Jak je to s čisticími prostředky?

15 let zkušeností nás naučilo, že si přejete ve svých domácnostech používat své vyzkoušené, oblíbené a ověřené čisticí prostředky. V případě mytí oken poskytujeme všechno potřebné my.

Kdy podepíšeme smlouvu?

Snažíme se Vám vyjít vstříc a nechat Vás si naše služby nejprve vyzkoušet a v případě, že se rozhodnete pro spolupráci, podepíšeme smlouvu.